În cât timp ajunge comanda?
Termenul de livrare pentru produsele personalizate este de maxim 3-5 zile lucratoare.
Dacă comanda se înregistrează in weekend, prima zi lucratoare este luni.
Vreau sa platesc prin transfer bancar,cum procedez?
Ne poti contacta telefonic, sau prin mesageria Facebook, pentru a plasa comanda acolo. In momentul in care comanda este gata de expediere, iti vom trimite toate datele pentru plata.
Pot ridica produsul personal?
Da, poți ridica produsul personal de la atelierul nostru din București, Sector 3, Bulevardul Th Pallady nr 107,langa magazinul Ikea Pallady.
Poți achita la sediul nostru numerar.
Am uitat să adaug un produs, îl pot adăuga ulterior?
După ce comanda este confirmată, daca aceasta este inca in procesare si nu a fost expediata, contacteaza-ne pentru adaugarea de produse.
Cum pot returna un produs?
Te rugăm se ne contactezi prin email la office@popsi.ro
Produsele personalizate nu se pot returna decât dacă prezintă un defect de fabricație,acesta fiind inlocuit cu un nou produs identic.
In cazul in care returul este acceptat, clientul trebuie sa returneze produsul la adresa noastra din Bucuresti, Bulevardul Th Pallady nr 107, parter, cheltuielile de transport fiind suportate de POPSI .
In maxim 5 zile lucratoare de la primirea coletului returnat, POPSISHOP va trimite un produs nou.
Am greșit ceva la personalizare când am făcut comanda. Pot corecta?
În anumite situații, când produsul nu a intrat în faza de producție se pot face anumite corecții.
Te rugăm să ne contactezi pe office@popsi.ro pentru mai multe detalii.
Comanda a ajuns însă conține produse deteriorate. Cum se poate rezolva?
Ne pare nespus de rău că ai întâmpinat astfel de probleme.
Trimite-ne toate detaliile pe office@popsi.ro și vom găsii o soluție.
Facturile se atașează în colet? Nu aș dori ca destinatarul să vadă prețurile.
Nu, facturile nu sunt puse fizic în colete, în nicio situație.
Noi trimitem facturile în format electronic, doar pe adresa de email a persoanei care face comanda.